تلاقی حضور و ظهور


22 بهمن هم از راه رسید و مردم همیشه حاضر در صحنه نشان دادند که در هر لحظه که نیاز باشد ظاهر خواهند شد و دشمن هیچگاه نخواهد توانست کیان این مملکت را ویران نماید  و پرچم کشورش همیشه در اهتزاز خواهد بود تا زمانی که تنها یک نفر ایرانی باقی است .....
در این حضور شاهد بودم که از همه اقشار و درهر سنی مردم در کنار یکدیگر متحد و هم صدا فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داده اند ....

شاهد بودم زنی مسن با کمربند طبی فنری به کمر و زانو بند به زانو لنگان لنگان خود را به خیابان رسانیده بود و میگفت " تکلیف " است میگفت حالا می گویند برای کیک و ساندیس آمده اند میگفت خواهند گفت برای اینکه 50 تومان بهشان بدهند امده اند و می گفت ....

و او نیز میدانست که برای هیچیک به میدان نیامده فقط آمده است که بگوید" هست " هر وقت که نیاز باشد ....
و 22 بهمن تلاقی حضور و ظهور است ....  دشمن بداند که اگر هر اختلاف نظری بین ملت ایران باشد ، وحدت در میانشان خواهد بود آن زمان که احساس کنند کشورشان در خطر است ....
زنده و پاینده بادا مردم ایران تحت لوای رهبر عظیم الشان انقلاب ...

۸ نظر:

مساله این است گفت...

ای به فدای چنین ملتی !
ای ول کم الله به این مردم.

امیر گفت...

سلام من هم امروز رفته بودم واقعا موهای بدنم سیخ میشد تا به حال هیچ راه پیمایی رو انطوری ندیده بودم واقعا دمشون گرم از مطالب خوبتون هم تشکر میکنم وقت کردید به ما هم سر بزنید
www.ashekari.blogfa.com

deldade گفت...

خانم معلم عزیزم ، سلام
خسته نباشید
امسال و امروز برای اولین بار توی راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم !
خیلی خوشحال و راضیم
از دیدن این مردم و این عشق و این وحدت و این حضور با شکوه اشک آدم در میاد ! اما اشک خوشحالی و افتخار ...
دوست دارم . کشور ایران ، مردم ایران و وحدت و حضور دیدنیشونو دوست دارم
دوست دارم . امام ، شهدا و رهبر عزیز ایران رو دوست دارم
با این که ما یه چیز دیگه حساب میشیم !!!
حالا دشمن ببینه ! اما بازم از رو نمیره که ! اما بازم ببینه !
خدا رو هزاران بار شکر ...

deldade گفت...

خدا اسلام ، انقلاب ، راه امام و شهدا ، رهبر و این مردم عزیز و دوست داشتنی رو حفظ کنه

مهدیه گفت...

زپوچ جهان هیچ اگر دوست دارم
تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم
ترا ای کهن پیر جاوید برنا
ترا دوست دارم اگر دوست دارم

deldade گفت...

بازم سلام خانم معلم عزیزم
اومدم بگم ،
بابت حضور گرم و پر محبتتون و همین طور بابت لینک یک دنیا ممنونم
خوشحالم کردید

محمد حسین(پارسا علوی) گفت...

سلام.
فارس همیشه عکس هایش غوغا است...

من هم دیدم،بی هیچ چشمداشتی آمده بودند،آن ها که لیاقت حضور داشتند آمده بودند و آن ها که نیامده بودند دل هاشان بی تاب این جا بود.

من گفت...

الیوم یئس الذین کفروا من‏ دینکم

نا امیدی را در رگ رگ وجود شیاطین احساس می کنم

همه خوشحالیم ، مثل همان پیرزن به ساندیس های خوردهو نخورده ...

مبارک باد بر شما