ظهور مسیح 2 !! در روسیه ...


یک مامور سابق پلیس راهنمایی و رانندگی روسیه ادعا می کند مسیح زمان است.پایگاه خبری نظام آباد گزارش داد ، سرگئی توروپ که پیش از در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 فرقه «ویراسیون» را تشکیل داده بود ، ادعا می‌کند مسیح دوران حاضر است .


به گزارش این سایت سرگئی توروپ 48 ساله مدعی است که در یکی از شب های سال 1991، مشغول کار بوده که ناگهان حس عجیبی به او دست می‌دهد و بلافاصله به او الهام می‌شود که مسیح دوم است و برای هدایت مردم برگزیده شده است. پس از آن نام خود را به «ویراسیون» تغییر و فرقه ای «ویراسیون» را تشکیل می‌دهد.توروپ در حال حاضر 5 هزار پیرو دارد که همگی خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند و به همراه توروپ، همسر و 6 فرزندش در کوه پایه های سیبری، در روستای «پتروپاولووکا» سکنی گزیده‌اند.

اهالی این روستا مبدا تاریخ خود را سال تولد توروپ قرار داده‌اند؛ با توجه به اینکه توروپ 48 ساله است اهالی این روستا در سال 49 به سر می‌برند!پیروان او گیاه خوار و از کشیدن سیگار و مصرف الکل منع شده‌اند. افراد عضو فرقه‌ی «ویراسیون» میلاد حضرت مسیح را جشن نمی گیرند و سالروز اولین خطابه ی توروپ را عید خود می‌دانند.توروپ در سال های اخیر به کشورهای فرانسه، هلند و ایتالیا نیز سفر کرده تا در آنجا نیز عده ای را به کیش خود درآورد.محبوبیت این مرد در روسیه، نمونه بارزی از تمایل قلبی مردم روسیه به شخصیت پرستی است، میلی که به زمان راسپوتین باز می گردد.

شخصیت پرستی، اطاعت بی چون و چرا از یک فرد است که عمدتا رنگ و بوی مذهبی داشته و برای فرد صاحب قدرت منشأ الهی قایل می شوند. استالین نیز در زمان حکومت خود از اشتیاق مردم به پرستش فرد صاحب قدرت بهره می گرفت و اقدام به تشکیل «کیش شخصیت پرستی» نمود.

هیچ نظری موجود نیست: