کابینه ی دهم

شکر خدا تکلیف کابینه هم روشن شد و جناب ا.ن می تونند با وزرای همگرا با سرعت به امورات مملکت رسیدگی کنند ...... امیدوارم خدا همراهش باشه چون هر چی باشه دیگه سکان این کشتی به دست ایشونه و این مملکت اون طرفی میره که ایشون بخوان !! .... فعلا که باد موافق می وزه ......
بگو آخه مرض داری فوضول جون! که حالا هی بگی ای داد بی داد ؟!" (1)
البته باز مشکل گروه ما جماعت فرهنگی به قوت خودش باقیه .... خانم کشاورز رای اعتماد نیاوردن ، من که ندیدم ولی شنیدم کلی برای دفاع ، دور زده تا بتونه جاش رو پیدا کنه .... نمیدونم توی این مدت ندیده بود ملت از کدوم طرف برای سخنرانی می رفتن ؟ .... آبروی هر چی فرهنگی رو برد !!! .... آی کیو در حد .... !
آقای علی آبادی هم رای نیاوردن ، خوب شد ، به ورزش که گند زد رفت .یکی از نمایندگان دولت ( اا ببخشید ملت در موافقت با ایشون ) گفته بود که : ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی کجی زاید و کاستی !!! ...... دستش درد نکنه جالب بود !
موندم از جناب محرابیان که بالاخره رای آورد ، خوب کلی زحمت کشیده بود نظرات نمایندگان مخالف و .... یادداشت کرده بود ، قول داده که ایرادات رو بر طرف کنه !! و پسر خوبی بشه ، دیگه نره سراغ اختراعات بر و بچ ! و ....... خوب نوش جونش 4 سال دیگه هم بمونه ...
خانم دستجردی که بنده از نزدیک خدمتشون ارادت داشتم ، امیدوارم وزارتخونه اش مثل مطبش نباشه !!! وگرنه از لحاظ تشخیص که دکتر قابلیه ........ موفق باشند ....
وزیر اقتصادمون که با رای بالایی اعتماد مجلس رو بدست آورد ...... وضع اقتصادمون خوبتر میشه چقدر خوشحالم !! ........
وزیر دفاع هم که شاگرد اول شد بهش تبریک می گم ایشون مهمترین اولویتشون رو در وزارتخانه ارتقای قابلیتهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران عنوان کردن .
اما وزیر نفت جناب آقای میر کاظمی که سوزنی رد کردن ، خدا بداد برسه ، با مدرک دکترای صنایع بازرگانی مون که تعریفی نداشت ، ببینیم سر نفتمون چی میاد ، البته شاید همین وزرا باعث بشن که انقدر روی نفت سرمایه گذاری نشه ، بالاخره تمومش می کنن راحت میشیم ، ضمن اینکه از خدا می خوام زمستون سردی پیش رو نباشه که یکی از برنامه هاشون صادرات گازه !!!!!
به هر شکل داستان تموم شد ...... امیدوارم که کار به استیضاح نکشه و همه ی وزرای منتخب روسفید از آب در بیان ..... اصلا به ما چه ( به قول ابطحی ، ما رو چه به سیاست !!!)
" ز دست گوش و ديده هر دو فرياد که هرچی بشنفه اين، اون کنه ياد!





1- برداشت از وبلاگ میزمویز

هیچ نظری موجود نیست: