اعتراض نمایندگان به سپاه



نماینده‌ی مردم سمنان به استناد اصل 44 قانون اساسی، اظهار داشت: دیروز معامله‌ای حدود هشت هزار میلیارد تومان صورت گرفته، سهام مخابرات جابجا شده و تقریبا شبه‌دولتی‌ها آنجا را گرفته‌اند. در حالی که روح حاکم بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و اصل 44 این نیست. خصوصی‌سازی به معنای واقعی کلمه باید رعایت شود.



به گزارش ایسنا وی با بیان این‌که از کمیسیون‌هایی که در این باره تشکیل شده انتظار داریم در این زمینه دقت کنند، افزود: بعضا گفته می‌شود که این سهام را عزیزان سپاه خریده‌اند، در حالی‌که سپاه در کارهای اقتصادی نباید باشد. لذا حتما کمیسیون اصل 44 مجلس در این زمینه دست داشته باشد.


رییس مجلس در مورد معامله صورت گرفته مذکور در تذکر کواکبیان، اظهار داشت: این معامله توسط سپاه صورت نگرفته بلکه تعاونی سپاه بوده که بخش بازنشستگی و این گونه امور سپاه را دنبال می‌کند؛ اما در مورد این‌که با قانون اصل 44 تطبیق می‌کند یا نه، کمیسیون ویژه این امر، این موضوع را پیگیری می‌کند، و از آقای فولادگر هم خواسته شده که اگر نقایصی در قانون وجود دارد که این مشکلات را به وجود می‌آورد، آن را جبران کند.
 
طفلک این مجلسی ها نمیدونستن تا حالا که ، سپاهی ها کار های نظامی رو به دلیل نبود جنگ سخت !!! رها کرده و تجارت می کنن ..... یه مقدار از جناب م . ر در این زمینه کمک بگیرند ایشون اطلاعات جامع و کاملی در اختیارشون خواهند گذاشت ..... البته لازم به ذکره که هیچکدوم از این قراردادها خلاف عرف و شرع نیست !!! ..سپاهی که ، دولتی محسوب نمیشه !!! .....ارتش جزء دولته ...... چرا بعد این همه سال این چیزها رو نمی تونن از هم تفکیک کنند ؟ !!!!

هیچ نظری موجود نیست: