حکم قضایی جدید

مديرکل استاندارد استان تهران گفت: قاضي يکي از شعبه‌هاي دادگاه‌هاي عمومي شهر تهران در اقدامي عجيب يکي از واردکنندگان متخلف را که از سوي اداره کل استاندارد استان تهران به جعل علامت استاندارد و عرضه کالاي غيراستاندارد محکوم شده بود، به پرداخت تنها 100 هزار تومان جريمه نقدي بدل از حبس و 10 هزار تومان جزاي نقدي مقرر در قانون (در مجموع 110 هزار تومان) محکوم کرد. مهدي پورهاشم در گفت‌وگو با ايسنا افزود: چندي پيش حدود 128 هزار عدد شير سيلندر گاز غيراستاندارد از انبار يکي از واردکنندگان کشف شد که بعداً جعل علامت استاندارد نيز به تخلفات اين واردکننده اضافه شد.وي با بيان اينکه اين شيرهاي سيلندر گاز غيراستاندارد در مجموع حدود 290 هزار عدد بوده و از چين وارد کشور شدند، عنوان کرد: طبق ماده 525 قانون مجازات اسلامي مجازات جعل علامت استاندارد ملي ايران 10 سال تعيين شده است و علاوه بر اين مجازات، متخلف بايد نسبت به جبران خسارات ناشي از عمل خود اقدام کند.

خدا رحم کنه ، امشب در اخبار 21 سیما دیدم یکی از هدفهای رئیس جمهور در بخش سیاسی برخورد با مفسدین سیاسی !! است و در بخش اقتصادی که بعدش مطرح نمودند هیچ اشاره ای به مفسدین اقتصادی نشد !!!!
خوب قاضی چکار بکنه ؟ !!! ....... لازم دیده همین قدر مجازات بشه !!! ...... لابد مقایسه ای قضاوت کرده ، گفته از این بزرگتراش که ........ مجازات شدن این که دیگه چیزی نیست !!!!

هی می خوام سیاسی نشم باز نمیشه !!!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزيز
اصلا مهم نيس برايمان شب شعر در محضر رهبر برگزار مي كنن خستگي مان در ميره. شب شعر رو داشته باش