خطیب نماز جمعه تهران گفتند :

آیت الله جنتی ،خطیب نماز جمعه امروز تهران با اشاره به انتخاب حجت الاسلام صدیقی به عنوان خطیب نماز جمعه تهران گفت: از انتخاب مقام معظم رهبری خوشحال هستم، مدتها بود پیگیر بودیم عدد ما بیشتر شود تا خطیبان جمعه با فاصله بیشتر در نماز حاضر شوند و تنوع بیشتری داشته باشد که ایشان انتخاب شد و حسن انتخاب بود و با حضور ایشان کفه معنوی نماز جمعه سنگین تر می شود.

به هرحال توی این سی سال ، دو سه نفر فقط حرف بزنن تکراری میشه ، مخصوصا بحث عدالت اجتماعی که !! ..... نمی دونم تا حالا چطور این چیزها یادشون نبوده !!!!
خطیب نماز جمعه تهران گفت :
دفاع مقدس گنجینه ای است که باید سالهای سال از آن خرج کنیم .

اینو که راست میگه !!!
وی با طرح این سئوال که چرا ظلم می کنید یادآور شد: خدای ما، پیامبر، حضرت علی و اولادش همه ضد ظلم هستند. وجدان بشری ما ضد ظلم است، این حرکات روحیه ضد ظلم را نشان می دهد نمونه بزرگ ظالمان آمریکا و اسرائیل هستند. ما حامی مظلوم و دشمن ظالم هستیم.







     ( انشا ا...)  
وی در خطبه اول نماز جمعه امروز نیز در خصوص بنیانگذاری حکومت اسلامی توسط پیامبر (ص) به سیره و روش پیامبر در چگونگی برخورد در مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: مسلمان باید جان و مال و آبرویش در امان باشد . در زمانی که تشکیلات حکومتی برقرار شد حفظ این امور به عهده آن تشکیلات است اما اگر دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی نتوانست کارش را به درستی انجام دهد، وظیفه هر زن و مرد مسلمان است که با آشوبگر برخورد کند، اسلام این است.


خدا را شکر که دستگاه قضایی ما درست انجام وظیفه می کند وگرنه ....!

۲ نظر:

Samaa گفت...

یا رجایی عند مصیبتی
سلام
برای خطبه های نماز جمعه
حقیقتش فرصت مرور اخبار نداشته ام این دو سه روزه
در این حدی که شما نوشتید که
لحن عقب گرد با حالت تسلیم بوده
بعید است از اقای جنتی جهنم مکان که فحش ندهد...توهین نکند..تهمت نزند...کسی را نرنجاند.... و... عجیب است...این ها قسمتهای مهم بود یا فقط گلچین شما؟

deldade گفت...

سلام
ممنون و خوشحالم که به وبلاگم سر زدید و می زنید .
ممنونم برای نظرتون ...
دلداده ی عزیز همونیه که خوب می شناسیدش ! همونی که دلش رو سپرده به خدایی که شما براش گفتید ! همون خدایی که تنها خودش می دونه چقدر دوستتون دارم !
وبلاگ و مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم و سر زدن به وبلاگ قشنگتون شده کار همیشگی و هر روزم ...
سلامت و شاد و موفق باشید