نمایندگان غلط می کنند ......

یک نماینده حامی احمدی نژاد گفت: نمایندگان فراکسیون اقلیت غلط می کنند در مراسم تحلیف رییس جمهور شرکت نکنند.
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در گفتگو با «فردا» در واکنش به سخنان بعضی نمایندگان فراکسیون اقلیت که اعلام کردند به خاطر مشروعیت نداشتن دولت حاضر به شرکت در مراسم تحلیف نیستند، گفت: آنها اگر جرات دارند شرکت نکنند.کریمی افزود: اگر این عده از نمایندگان چنین کاری را انجام دهند درادامه تحصن ننگین نمایندگان مجلس ششم گام برداشته اند و همان طور که ملت آن تحصن کنندگان را به زباله دان تاریخ فرستادند با این عده از نمایندگان نیز چنین خواهند کرد.نماینده مشهد افزود: ملت تکلیف خود را با نمایندگانی که ادعای واهی عدم مشروعیت دولت را مطرح می کنند روشن خواهند کرد.مراسم تحلیف رئیس جمهور قرار است چهارشنبه 14 مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.
به این میگن ادبیات صحیح و فرهنگ سیاسی !!! ...... نماینده مملکتمون که بخواد این جوری حرف بزنه وای به حال این ملت ! .......
نمیدونم ایشون به عنوان یک نماینده چنین خطابه ای ایراد فرمودند یا به عنوان فردی از افراد اجتماع ؟ !! .... با توجه به اینکه ایشون در گفتگو با « فردا » چنین صحبت هایی فرمودند و« فردا » نظر افراد عادی رو جویا نمیشه ! پس نماینده مملکت از حق نمایندگی شون استفاده کردند و با این امر به معروف ، تو دهن نمایندگان مخالف زدند .......
کشوری که ادعای تمدنی دو هزار و اندی ساله را دارد ، کشوری که پرچمدار برپایی حکومت اسلامی است ، نماینده مملکتش که با رای ملت انتخاب شده ، بخواهد اینگونه ارشاد و اینگونه تذکر دهد ، معلوم است که « گشت ارشاد »ی ها که معلوم نیست چه کسانی آنها را تایید کرده اند ، چگونه ارشاد !! می کنند ، وقتی زنجیر وار این قضایای فرهنگی در کشور دنبال شود می توان فهمید چرا در مملکت ما از فرهنگ خبری نیست !!! ........
مراسم تحلیف هم با حضور حد اکثری انجام میشه و جناب دکتر احمدی نژاد فارغ التحصیل با هوش دانشگاه علم وصنعت ایران زمان شاه ! ، دوباره 4 سال سکاندار این مملکت خواهند بود و انشا ا... برنامه های زیربنایی ایشان به سطح خواهند رسید و مردم نتایج کارشان را در این 4 سال خواهند دید .... البته سهام عدالت ایشان گره های بسته ی زیادی را از بیچارگان مملکت باز کرد و با دادن ماهیانه توانستند نظر قشر محروم جامعه را به سوی خود جلب نمایند . امیدوارم در این 4 سال نظر نخبگان کشور را هم جلب نمایند بلکه کاری برای کل مملکت انجام داده باشند ، البته این 4 سال نشد 4 سال بعد !! ....... فعلا که قحط الرجالی است ، شاید 4 سال بعدی کاندیدایی غیر از ایشان نباشد که اگر هم باشد از ترس افشاگری های ایشان ممکن است جا بزنند و نیایند ، بالاخره این بگم ، بگم ها ، کم تاثیری در جامعه نداشت !!!!! .....

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فرموده ايد:
.... البته سهام عدالت ایشان گره های بسته ی زیادی را از بیچارگان مملکت باز کرد و با دادن ماهیانه توانستند نظر قشر محروم جامعه را به سوی خود جلب نمایند . امیدوارم در این 4 سال نظر نخبگان کشور را هم جلب نمایند بلکه کاری برای کل مملکت انجام داده باشند
------
با پوزش از شما معلم ارجمندم،به نظر من هنوز به تحليل جامعي از آنچه دنبالش بوديم، آنچه بر ما گذشته،و آنچه بر ما مي رود نداريد.
مذبذب هستيد هنوز دل در گرو چيزهايي داريد كه انصافا دل كندن از آنها بسيار مشكل است. كار دل و حس است. ما شرقي ها هم كه خداي اين احساسات و نوستالژيها هستيم! اما اي كاش اين مي توانستيم در روياهايمان بمانيم يعني همان چيزهايي كه دوستش داشتيم بود.
اي كاش غروب روزهاي غربت سوسنگرد و نماز مغرب مسجد سوسنگرد هر گز تمام نمي شد. كاش عطر گل محمدي كه غروبها فضاي مسجد را در بر مي گرفت ماندگار مي شد. اي كاش آن ياران همانطور مي ماندند. اي كاش روزهاي الهي سال 1357 جاودانه مي شد. همه با هم مهربان و دوست بودند صف نبود حرص نبود برتري طلبي نبود. آن براداران سوسنگردي كه مانده اند باتوم و اسلحه به دست شده اند حقوق ميليوني مي گيرند ويلا دارند (مدعي! گفته بود مولا ويلا نداشت!!)
اما معلم عزيز حقيقتش اين است كه فرزندان ما با اين احساسات و روياهاي ما نه پيوندي مخورند و نه مايل به غرق شدن در احساسات نوستالژيك ما هستند.
فرمود:الناس بزمانهم اشبه منهم به ابائهم(از عربي اش مطمئن نيستم) فرزند زمان خويشتن بودن شعار اين نسل است.
ما پديده ها و انديشه هايي را براي خود تابو كرده ايم كه نه مبناي عقي دارد نه ديني. ما دنبال آرمانهايي بوديم همه را به ايتذال كشيدند. ما سلطنت را نفي نكرديم تا سلطنت برپا كنيم. دغدغه ما انسانيت بود. دغدغه ما آزادي بود. دغدغه ما معنويت و خدا بود. مي خواستيم خدا باشد و بس. ولي واسطه ها چيدند براي اثبات خودشان به دامن غلو و غالي گري افتادند. ما كساني نيستسم كه بي دين باشيم. فرمود مبعوث شدم براي اعتلاي كرامتهاي اخلاقي.
مسئله اين نسل ديگر آن كسي كه با هوش مي خوانيدش و دانشگاه رفته نيست، مسئله بلايي است كه به نام دين بر سر دين آمده شايد مذهب عليه مذهب.
آيا صبح بيداري كساني كه سر در آستان اين نظام گذاشته بودند نزديك نيست؟ آيا فكر مي كنند با نفي يك پديده همه دين و ايمان خود را هم بايد كنار بگذارند!
خود را از زير يوغ و سايه سنگين متفكران جزم انديش و نسخه پيچ بيرون كشيدن اولين قدم براي انديشيدن و فهميدن است.
صبح به خير
----- از پيامي كه درباره اعترافات.... در وبلاگم گذاشته بوديد سپاسگزارم