خدا ، عشق ، انسان

بخشی از بزرگترین نعمت های خدا برای انسان، بی جواب گذاشتن برخی دعاهای اوست.
هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست كه متوجه شویم كسی كه به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است.
عشق مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی.
اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شد.
عشق در لحظه پدید می آید. دوست داشتن در امتداد زمان. و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است.
زندگی هدیه خداست به تو، طرز زندگی کردن تو هدیه توست به خدا.



۵ نظر:

زهرا گفت...

مطلب بی نهایت قشنگی بود .
خدا، عشق، انسان و ... ! خیلی قشنگ واژه ها رو کنار هم گذاشتید و نوشتید ... وقتی خوندم ناخودآگاه لبخند زدم و با تمام وجودم احساس کردم وجود خدا رو، عشق و دوست داشتن رو، زندگی و اعتمادرو که همه اینا رو دوست دارم ...
ممنونم .....

ناشناس گفت...

سلام
از اينكه بعد از مدتها كمي از فضاي سياسي دور شده ايد و از اين نوع مطالب نوشته ايد خوشحالم و پاسخ خوب بودن و خوب ماندن را بايد خواند

ناشناس گفت...

تازه با وبلاگتون آشنا شدم.من هم موافقم كه مطالب سياسي زياد شده اعصابمون داغون.كي به كيه معلوم نيست.

زهرا گفت...

اومدم تا موافقت کامل خودم رو با دو ناشناس محترم اعلام کنم !!! با اینکه آره ! بحث سیاست خیلی زیاد شده . همه چی مسخره و اعصاب خورد کن و ناراحت کننده شده . و همچنین آرامش به هم زن !!! ای کاش همه چی تموم بشه ...........

ناشناس گفت...

از هرکسی انتظار کاری راداشته باش که از دستش بر می آید.
محاکمه کردن خود از محاکمه کردن دیگران سخت تراست.اگر بتوانی در مورد خودت درست قضاوت کنی...آنوقت یک قاضی درست و حسابی هستی.
خود پسندها فکر میکنند که همه ی مردم ستایشگر آنها هستند.
یک راز ساده: فقط با چشم دل میتوان درست دید.حقیقت را نمیتوان باچشم سر دید.
آنتوا ن دوسنت ا گزو پری


سلام.جملات قشنگی بود.برات فرستادم.