سالی که نکوست از بهارش پیداست

سایت فراکسیون اقلیت مجلس خبر داد تنها 13عضو این فراکسیون در مراسم تحلیف حضور یافتند.به گزارش پارلمان نیوز از 70 نماینده عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس در مراسم تحلیف، تنها 13 نفر شرکت کردند.عده‌ای از افراد حاضر از فراکسیون در این مراسم نیز با آغاز سخنان احمدی‌نژاد صحن علنی مجلس را ترک کردند.

نمی دانم با این شروع نا مناسب ، چه آینده ای پیش روست ..... کشته شدن جوانانی که خانواده هایشان برای تحویل جنازه شان ، پول داده اند ( درست مثل زمان شاه !) و بی اعتمادی مردم به رئیس جمهوری که فکر می کردند بر صراط رهبری است و اینک مشاهده می شود که هنوز مشایی در راس پست ایشان قرار دارد ..... مخالفت اصلاحطلبان و بعضی اصولگرایان حامی احمدی نژاد با ایشان بر سر اطاعت از رهبری که در باورشان نمی آید که آنچه آنها را ملزم به دادن رای به او نمود مطیع رهبر بودن و ولایی بودنش بود که اینک خلاف آن حرکت می کند .
به هر شکل مراسم تنفیذ و تحلیف انجام شد و شرعا و عرفا ایشان رئیس جمهور این کشور شدند علی رغم تمامی مخالفت هایی که بود و هست ..... اینک باید نظاره گر باشیم که ایشان چگونه به نمام آنچه در دوران انتخابات داعیه انجام ان را داشتند عمل می کنند ، اینک باید مراقب بود ، 4 سال پیش روست ، فقز بیداد می کند ، تورم باقی است ، بر خلاف صحبت ایشان در باره صعود بورس ، شاهد پایین امدن اکثریت سهام در بازار بورس می باشیم ..... دیروز دوستم در بازار بورس بود به غیر از شیر پگاه تمامی سهام ، به شدت پایین آمده بود ......
درآمدهای نفتی نسبت به مقدار پیش‌بینی شده در بودجه سال 1388 بالاتر رفته است، ولی متأسفانه با کسری بودجه بسیاری نیز روبه‌رو هستیم. از طرفی، دولت به دنبال راه‌های تأمین کسری بودجه است و زمزمه ارایه متمم بودجه به گوش می‌رسد. متمم بودجه و كاهش اعتبارات عمراني، شرایط رکود را تشدید خواهد کرد.(به نقل از تابناک ) با این همه ، در انتظاریم که نخبگان دست در دست دولت بدهند و در جهت رفاه مردم کوشش نمایند . هر چه بود باید کنار گذاشته شود ، عده ای کشته شدند ، عده ای خسارت مالی و جانی دیدند . انگ و تهمت به بعضی زده شد ولی همه ی اینها بهایی است که خود خواسته و باید پرداخت نماییم .ادامه ی آن جز به ضرر مردم چیز دیگری در بر نخواهد داشت . باید این دولت برادری اش را ثابت کند . در غیر این صورت بر عهده رهبری است که به اوضاع سامان دهد . اما اگر رهبر غیر از این انجام دهد عدالت و ولایتش زیر سوال رفته و به قول امام ، با وجود وشرط عدالت تا فقیه خواست دیکتاتوری بورزد خود به خود وبلافاصله ساقط می شود.( صحیفه نور ص 138)

امیدوارم که آقای احمدی نژاد در این 4 سال پیش رو ، آنچنان عمل کنند که جای هیچ شک و شبهه ای برای کسی باقی نماند ولی ،

سالی که نکوست از بهارش پیداست ! 14/5/88

۲ نظر:

mehdi گفت...

من از شما توقع نداشتم که این حرفو بزنید یعنی چی که حالا هرچی که شده تمامش کنیم یعنی همه ی اون جوونایی که حالا چه به خاطر موسوی چه بخاطر آزادی چه به خاطر هر چیز خوب دیگه ای که رفتن که این آقا خودش یک تنه دشمن همه ی اوناست کشک یعنی تاثیر خون اونا فقط همین مدت بود؟حالا دیگه احمدی نژاد دوباره شد رئیس جمهور خوب ما؟من اگه این مردک 100 سال دیگه هم رییس جمهور باشه اندازه ی یه آشغال جمع کن هم قبولش ندارم.ممکنه فکر کنید دارم احساسی حرف میزنم.چند وقت پیش توی پیجم این رو نوشتم :من تا حالا معنی خون شهدا رو نمی دونستم اما بعد از دیدن شهید شدن ندا تازه فهمیدم شهادت یعنی چی و به کی میگن شهید.بعدشم این رهبر امتحان خودش رو تا حالا ده ها بار پس داده ایشون از اولش هم ممکنه مقبولیتش رو داشت اما هیچ وقت مشروعیتش رو نداشت.پس این خانه از بنیان ویران است قافله سالاری که خودش راه رو گم کرده چطور میخواذ کاروان رو به مقصد برسونه؟

ؤهرا گفت...

چه احمدی نژاد و چه اون سه نفر دیگه ! همه شون یکین ! و هر کدومشون رئیس جمهور بودن به حال این ملت بیچاره سودی نداشت ! بیچاره این ملت که همه به اسم اسلام و عدالت و دل سوزی و خدمت و هر چی که دلشون می خواد هر کاری دوست دارن می کنن ! و باز بیچار این ملت !!! پس باید به وبلاگخون محترم بگم که دیگه نه نیازی به حرف زدن هست و نه اعصاب خورد کردن !!!!!