اگه بی ابرویی بده ....

دادستان انتظامي قضات از تشكيل پرونده براي يك قاضي خبر داد كه دستور اعزام دستگيرشدگان در حوادث پس از انتخابات را به بازداشتگاه كهريزك صادر كرده بود. حجت‌الاسلام و المسلمين خلفي در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به سوالي درباره اظهارات يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مبني بر برخورد با ماموران انتظامي و قاضي متخلف در موضوع بازداشتگاه كهريزك، اظهار كرد: پرونده‌ي قاضي مذكور در دادسراي انتظامي قضات تشكيل شده و در حال رسيدگي است.
بعد از خوندن این خبر یاد همه ی اونایی افتادم که توی دادگاه های اخیر تصویرشون رو نشون دادن و اسامی شون رو از طریق صدا و سیما به همه ی دنیا مخابره کردن ....... اولا اگه دستور داده یکی باید از اون بالا تاییدش کرده باشه ، دوما ، نمیدونم اگه بی آبرو کردن مسلمون بده فقط برای بعضی مسلموناست یا برای همه ..... اگه در این جریانات این قاضی و بعضی از ماموران خلافی انجام داده اند انها هم باید در یک دادگاه علنی و در حضور مردم محاکمه بشن .

۱ نظر:

زهرا گفت...

بی آبرویی بده ! اما نه برای دیگرانی که اخیراً در دادگاه ها کارای کرده ی خودشون رو از روی کارای کرده ی نوشته شده اعتراف می کنن !!! (واقعاً خیلی جالبه !)
بی آبرویی بده ! بلکه برای کسایی که پیش خدا بی آبرو هستن و قراره یه روزی پیش همه بی آبرو بشن !!!